Tripletex + Z-POS

Tripletex – Modulbasert regnskapssystem

Tripletex er et komplett, skybasert økonomisystem bygget opp av ulike moduler som kan settes sammen etter behov. Modulene er faktura, regnskap, lønn, reiseregning, prosjektstyring, timeføring og CRM. Tripletex leverer også spesialtilpassede løsninger for elektro-og VVS-bransjen og har en egen løsning for regnskapsførere. Tripletex brukes i alle mulige bransjer og av selskaper av alle størrelser, og vi har 100 000 fornøyde brukere spredt over det ganske land. Prøv Tripletex gratis i dag!

Les mer om Tripletex hos Tripletex

Hvordan fungerer det?

Z-POS sender dagsoppgjør automatisk til din / regnskapsførers epostadresse. Oversendelsen skjer av seg selv, og du slipper derfor å tenke på det, og kan konsentrere deg om driften av ditt firma i stedet 🙂

Fordelene

  • Integrasjonen automatiserer overføring av dags oppgjør, noe som sparer både tid og penger
  • Minimerer arbeid med avstemming
  • Ingen manuell bilagføring av tallene fra kassen, noe som minimerer feil
  • Alle grupper, betalings metoder og lignende settes med ønsket regnskaps konto i henhold til din kontoplan , noe som gir stor frihet

Slik aktiverer du integrasjonen

1. Logg inn i Z-POS Admin

2. Trykk på “Instillinger” – “Alternativer” – “Regnskap”

3. Trykk på “Rapportplanlegger”

4. Trykk på “+” for å opprette en ny rapport

5. Velg regnskapssystem, rapporttype, bilagsnummer, bilagsart, intervall samt klokkeslett for automatisk oversendelse

6. Skriv til slutt inn epostadressen til mottaker under “Mottaker”

7. Trykk på “Lagre”

Overføringer er satt opp og vil kjøres automatisk på det ønskede tidspunktet!

Pris på integrasjon Tripletex+ Z-POS

Integrasjonen koster 100,- pr måned eks mva.

Har du allerede Z-POS Admin kan du når som helst igangsette integrasjonen mot Visma eAccounting uten ekstra kostnad, da integrasjonen er inkludert i Admin pakken.

Merk: Dersom du ønsker bistand av Mabu AS ved oppsett av regnskapskontoer, koster dette 1950,- eks mva.